You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az AVADOO webáruházat üzemeltető Avadoo Design Studio Kft. (székhelye: 9737 Bük, Béke utca 23.; cégjegyzékszáma: 18-09-111586; adószáma: 23723142-2-18 ; email elérhetőség: ugyfelszolgalat@avadoo.hu, telefonszám: (+36) 70 203 5779; továbbiakban: Szolgáltató) és az Avadoo Design Studio Kft. által az AVADOO webáruházban (továbbiakban webáruház) nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.avadoo-webshop.hu weboldalon található elektronikus webáruházban, a webáruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között a szerződésben leírt módokon jön létre.

1.2. Az AVADOO webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. Az AVADOO webáruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen valós adatait megadva érvényes megrendelést ad le, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4. A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre levélben, telefonon, telefaxon és elektronikus levélben(e-mailben) van lehetőség. A Felek közötti szerződés az áru megvásárlása, az áru ellenértékének kifizetése során jön létre. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 8 évig megőrzi.

1.5 Az AVADOO webáruház üzemeltetését, a kiskereskedelmi tevékenységet az Avadoo Design Studio Kft. végzi. Az üzemeltető elérhetőségei:

Székhely: 9737 Bük, Béke utca 23.;
Telephely: 9400 Sopron, Kőszegi út 5/A 2. emelet;
Levelezési cím: 9400 Sopron, Kőszegi út 5/A 2. emelet;
Adószám: 23723142-2-18;
Közösségi adószám: HU23723142;
Cégjegyzékszám: 18-09-111586 bejegyezte a Vas Megyei Cégbíróság;
Bankszámlaszám(HUF): 10300002-10555803-49020013, MKB Bank;
Online elérhetőség: ugyfelszolgalat@avadoo.hu;
Telefonos elérhetőség: (+36) 70 203 5779;

1.6 Az AVADOO webáruház ügyfélszolgálata elérhetőségei az alábbiak:

Ügyfélszolgálat címe: 9400 Sopron, Kőszegi út 5/A 2. emelet
Ügyfélszolgálat nyitva tartása: hétfőtől péntekig 9.00-17.00 között
Telefonszám: (+36) 70 203 5779
E-mail: ugyfelszolgalat@avadoo.hu

1.7 Az AVADOO webáruház tárhelyszolgáltatója

Kiss Norbert egyéni vállalkozó
Székhely: 9721 Gencsapáti, Hunyadi 456;
Online elérhetőség: kissn78@gmail.com;

2. Regisztráció, megrendelés

2.1 Az AVADOO webshopban megelőző regisztrációt követően és regisztráció nélkül is lehetséges vásárolni, érvényes megrendelést leadni. A vásárláshoz minden esetben meg kell adni a szükséges adatokat, de a vásárlás folyamata regisztráció nélkül is elkezdhető. Minden látogatónak, felhasználónak lehetősége van előzetesen regisztrálni és saját profil létrehozásával megkönnyíteni a vásárlási folyamatot. A regisztrációt követően a vásárlói profil lehetőséget ad a webáruház egyéb kényelmi funkcióinak az elérésére és igénybevételére is, többek között a későbbi vásárlásoknál nem kell újfennt a különböző szükséges adatokat újra begépelni.

2.2 A látogatóknak, vásárlóknak a jobb felső sarokban található Kulcs piktogramra kattintva, azon belül pedig a regisztráció linkre kattintva van lehetősége regisztrálni. Új profil létrehozása esetén az "Új fiók regisztrálása" ablakban meg kell adni a regisztráláshoz használni kívánt e-mail címet, majd az "Új fiók regisztrálása" gombra kattintva lehet elindítani a regisztráció folyamatát. A folyamat következő lépésében kötelezően meg kell adni a vezeték és keresztnevet és a profilhoz használni kívánt jelszót, illetve ugyanitt lehet elfogadni a webáruház szerződési feltételeit, az adatkezelés elveit, illetve ugyanitt lehetséges a webáruház hírlevelére feliratkozni is. 

A kötelezően megadandó felhasználói adatok megadása és a szerződési feltételek kötelező elfogadását követően a "REGISZTRÁCIÓ" gombra kattintva lehet a regisztrációt lezárni. A regisztráció elküldése után a rendszer a megadott email címre egy megerősítő emailt fog küldeni, amiben található linkre kattintva lehet a felhasználói fiókot, a regisztrációt aktiválni.

2.3 A felhasználó az oldalba való sikeres belépés után a jobb felső sarokban található Kulcs piktogramra kattintva éri el felhasználói fiókját, amelyben aztán tetszőlegesen szerkeszthetővé válnak a regisztrációkor megadott regisztrációs adatok, illetve ugyanitt van lehetőség az adatok módosítására, újabb adatok felvételére, a vásárlást és a kiszállítást megkönnyítő adatok felvitelére. Ugyanitt érhető el a rendelés történet, ahol a webáruházban történ megrendelések adatai követhetőek vissza, tekinthetőek át.

Elfelejtett jelszó esetén a felhasználóknak a jobb felső sarokban található Kulcs piktogramra, azon belül pedig a regisztráció linkre kattintva, majd az "Elfelejtette jelszavát?" linkre kattintva van lehetősége új hozzáférést kérni. Itt meg kell adni a regisztrációkor használt e-mail címet, majd az "ÚJ JELSZÓ LEKÉRÉSE" gombra kattintva a rendszer az adott mail fiókba egy rendszerüzenetet küld. Az üzenetben lévő linkre kattintva a jelszó változtatási kérelmet megerősítve a webáruház egy második emailben küldi ki a felhasználó ideiglenes jelszavát, amivel újból hozzá tud férni fiókjához.

2.4 A felhasználó fiókját és adatait a "Profilod" menüpontban a "PROFIL TÖRLÉSE" gombra kattintva lehet kezdeményezni. Ebben az esetben a rendszer adminisztrátorai a törlésre vonatkozó igény beérkezését követően haladéktalanul a vonatkozó adatokat, a felhasználó profiljában található személyes és egyéb adatokat véglegesen és visszavonhatatlanul törölni fogják a webáruház rendszeréből.
A webshop vásárlóinak, a konkrét vásárlásoknak az adatait a Számviteli törvény és Adatvédelmi elveink szerint a törvényben meghatározott ideig őrizzük meg.
A felhasználói adatok törlésével párhuzamosan a rendszer a felhasználó megadott email címére az adatok és a fiók törléséről egy értesítést küld a felhasználónak.

2.5 Az AVADOO webshopban az egyes termék(ek) mellett minden esetben megtalálhatóak a vásárlói döntéshez szükséges alapvető adatok, információk, a termék ára, a műszaki paraméterek és a termék fotója is. A kiválasztott termékek mellett található “KOSÁRBA” gombra kattintva a kiválasztott terméket a kívánt mennyiségben a webáruház virtuális kosarába lehet helyezni. A kosárba tetszőleges termék helyezhető el.

2.6 A kiválasztott termék(ek) kosárba helyezését követően a kosár tartalma a menüsorban található kosárra kattintva érhető el. Itt módosítható a termékek darabszáma, illetve törölhetőek a kosárban lévő tételek.

2.7 A kosár termékeinek megrendeléséhez a „RENDELÉS FOLYTATÁSA” gombot megnyomva juthatunk el, ahol először a kontakt adatokat, a szállítási címadatokat, számlázási adatokat lehet beállítani. Ugyanitt lehet tetszőleges megjegyzést, információt hozzáadni a megrendeléshez mind a webáruház üzemeltetője, mind a futárcég számára.

A kontakt adatok beállítását követően a „RENDELÉS FOLYTATÁSA” gombot megnyomva lehetséges a termékátvételi/szállítási módot kiválasztani, majd folytatva a vásárlási folyamatot a fizetési mód megadása kerül sorra.

A megfelelő és helyes adatok sikeres megadását követően a webáruház összefoglalja a vásárlás adatait és kéri a megrendelés megerősítését.

2.8 A vásárló általi megerősítést követően a webáruház lezárja a megrendelést és a megrendelés adataival és a további tennivalókkal egy e-mailt küld a vásárló regisztrációkor megadott email címére, illetve a vásárlás minden adatával bekerül a vásárló profiljában található "Rendeléseim" oldalra.

2.9 A vásárlás, a szerződéskötés a megrendelt termékek ellenértékének kifizetésekor jön létre, tehát személyes átvétel esetén a termék(ek) árának megfizetésekor, banki átutaláskor a pénzösszeg a webáruház bankszámlájára való érkezésekor illetve utánvétel esetén az utánvét összege a futárnak való átadásakor.

2.10 Ügyfélszolgálatunk munkatársai az ugyfelszolgalat@avadoo.hu címen, illetve munkaidőben a (06) 70 203 5779-es telefonszámon készséggel állnak vásárlóink segítségére a megrendelések részleteivel kapcsolatban.

3. Fizetési módok, fizetési feltételek és a kiszállítás

3.1 A megrendelt termék(ek) ellenértékének kiegyenlítésére három lehetőség kínálkozik a webáruházban:

♦ személyes átvétel esetén fizetés üzletünkben az átvételkor
♦ előreutalás banki átutalással
♦ kiszállítás esetén utánvéttel történő fizetés

A helyszínen történő termék átvételekor vásárlóinknak lehetősége van Sopronban üzletünkben a 9400 Sopron, Kőszegi út 5/A 2. emelet cím alatt személyesen átvenni a megrendelt terméket, ahol az átvételt követően történik meg a fizetés készpénzzel, vagy bankkártyával.

Banki átutalás esetén vevőink a megrendelt termékek árát banki átutalással, előreutalással is kifizethetk webáruházunk számára. A fizetendő összeget a megrendelést követően kérjük bankszámlaszámunkra: 10300002-10555803-49020013 átutalni. Az összeg beérkezését követően a futárszolgálat szállítja ki a termékeket vevőinknek illetve személyesen is átvehető üzleteinkben.
Az átutaláshoz szükséges adatokat(megrendelés száma, számlaszám, megrendelt termék adatok) a megrendelés webáruházban történő lezárását követően automatikusan elküldött email visszaigazolás részletesen tartalmazza.

Utánvéttel történő fizetés esetén megrendelést követően a házhozszállításkor a helyszínen a futárnak a termékcsomag átvételét követően helyben kell készpénzben kiegyenlíteni a termék árát.

3.2 A megrendelt termék(ek) átvételére házhozszállítás esetén a futárcéggel történő kiszállítás keretében van lehetőség.

3.3. A megrendelt termékek kiszállítását/házhoz szállítását az AVADOO webáruház üzemeltetője az Avadoo Design Studio Kft. megbízásából a Pannon Parcel Service Szolgáltató Kft. futár cég végzi, amely cég a megrendelést követően a megrendeléskor megadott szállítási címen két alkalommal megpróbálja a kézbesítést teljesíteni.

3.4 A webáruházban megvásárolható termékeinket védő csomagolásban futárszolgálattal szállítjuk a megrendelőinknek. Termékcsomagjainkat 35.000 Forint, vagy azt meghaladó vásárlási érték esetén egységesen költségmentesen szállítjuk ki a vásárlóink által megadott szállítási címre. 35.000 Forintos vásárlás alatt a 2515 Forint szállítási költséget számolunk fel.

3.5 A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban az ügyfél nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet, kontakt telefonszámot megadni(erre a megrendelés folyamatánál, a megjegyzés mezőben nyílik lehetőség). A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Fontos! Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés(hiány) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A csomagban megtalálja a számlát, a használati útmutatót, a garanciális feltételeket és szerződési feltételeink nyomtatott verzióját, amely tartalmazza az ügylettel kapcsolatos adatokat, információkat.

3.6 A szállítást végző futárcég honlapja: http://www.ppsfutar.hu. A futárcég szállítási feltételeit a http://www.ppsfutar.hu weboldalon a láblécben az ÁSZF és Megbízás linkre kattintva éri el. Az ÁSZF közvetlenül az alábbi linkre kattintva olvasható: http://www.ppsfutar.hu/index.php/altalanos-szerzodesi-feltetelek/. A futárcég központi telefonszáma, kontakt adatai a fenti honlap láblécébében az ELÉRHETŐSÉG blokkban érhető el.

3.7 Szállítással kapcsolatos kérdések esetén az ugyfelszolgalat@avadoo.hu email címen vagy a (+36) 70 203 5779 telefonszámon a webáruház üzemeltetőjének kollégájához lehet fordulni munkaidőben.

4. Az elállás joga, az elállás részletei

4.1 Amennyiben az Ügyfél a termék házhozszállítása illetve átvétele után el kíván a vásárlástól állni, azt az áru átvételét követő 14 naptári napon belül, indoklás nélkül megteheti. Ennek módjáról a "A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet" rendelkezik.

4.2 Az Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a megrendelt árut átvette.
Több termék adásvétele eseten, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, akkor az utoljása szolgáltatott termék átvételének napjától; több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak átvétele napjától gyakorolhatja az ügyfél az elállás jogát.

Természetesen az ügyfél a termék megvásárlásától a termék átvétele, kiszállítása előtt is bármikor elállhat, ez irányú szándékát telefonon, e-mailben és írásban jelezheti a szolgáltató, az üzemeltető felé.

4.3 Amennyiben az Ügyfél a vásárlástól el kíván állni, úgy az írásbeli elállási nyilatkozatot elegendő a termék átvételét követő 14 naptári napon belül postán, telefaxon vagy elektronikus levél formájában megküldeni a szolgáltatónak és az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszaküldeni, vagy átadni a terméket is a webáruház számára.

4.4 Az Ügyfél az elállás jogát egyértelmű nyilatkozat formájában vagy az alábbi nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja:

Elállási nyilatkozatminta

Címzett: Avadoo Design Studio Kft., 9400 Sopron, Kőszegi út 5/A 2. emelet, Email: ugyfelszolgalat@avadoo.hu
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
[ Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése ]
Szerződéskötés időpontja /termék átvétel időpontja: [ a megfelelő adat megadandó ]
A fogyasztó neve: [ értelemszerűen kitöltendő ]
A fogyasztó címe: [ értelemszerűen kitöltendő ]
A fogyasztó aláírása: [ kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén aláírandó ]
Kelt: [ értelemszerűen kitöltendő ]

4.5 Az ügyfél elállása esetén a szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.
Ha az ügyfél, a fogyasztó a jelen fejezetben leírtaknak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni.
A szolgáltató mindaddig visszatarthatja a szerződéstől való elállásból következően visszafizetendő összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
A visszatérítés során a szolgáltató, a webáruház az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési módhoz kifejezetten hozzájárulását adja. A visszatérítés mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semminenű többletköltség nem terheli.

4.6 Elállás esetén a Fogyasztót, az Ügyfelet kizárólag a termék visszaküldésének a közvetlen költsége terheli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

4.7 A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. A vállalkozás követelheti a fenti használatot meghaladó használatból adódó és a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.

4.8 A fogyasztó, az ügyfél nem gyakorolhatja elállási jogát webáruházunkban az alábbi esetekben:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h)17 - a (2) bekezdésben foglalt kivétellel - olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.

5. Panaszügyintézés helye, módja

5.1 Az Ügyfél panaszával első sorban a Szolgáltatóhoz kell hogy forduljon. Panaszait írásban az alábbi címekre küldött levélben/emailben, szóban pedig az alábbi telefonszámon teheti meg.

levélben: 9400 Sopron, Kőszegi út 5/A 2. emelet
emailben: ugyfelszolgalat@avadoo.hu
telefonon: +36 70 203 5779
munkanapon 9-17:30 óra között.

Panaszainak elintézéséhez szükséges, hogy közölje a kérdéses megrendelésben feltüntetett minden adatot, beleértve a megrendelés visszaigazolt kódszámát, hogy azonosítani tudjuk a panasszal érintett teljesítést.
A telefonon érkező panaszokat azonnal megvizsgáljuk és tájékoztatjuk álláspontunkról a panaszost, illetve lehetőség szerint orvosoljuk a panaszt. Ha a vevő nem ért egyet a szóbeli panaszára kapott válasszal, írásban meg kell küldenie részünkre a panaszát. Ebben az esetben az alábbiak szerint, az írásbeli panaszokra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el.
Az írásbeli panaszokat 5 munkanapon belül megvizsgáljuk és megválaszoljuk. Válaszunkat indokoljuk. Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, úgy felügyeleti szervünkhöz fordulhat panaszával.

5.2 Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

a.) Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

b.) Békéltető testület igénybe vétele. A szolgáltatások minőségével, biztonságosságával és a megfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Győr-Moson-Sopron megyei Békéltető Testület elérhetőségei:​

Cím: 9021 Győr, Szent István u. 10/A.
Telefon: 06-96-520-217
Fax: 06-96-316-218
Email: bekeltetotestulet@gymskik.hu
web: www.gymskik.hu

c.) Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.

Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül.

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

d.) Bírósági eljárás. Az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.

5.3 Tájékoztatjuk ügyfeleinek, hogy a panaszügyintézéssel kapcsolatos levelezés, dokumentációt 5 évig megőrizzük.

6. Szerzői jogok

6.1. A weboldal egésze és minden eleme szerzői jogvédelem alatt áll. A weboldal és a weboldalon elérhető tartalom, szerzői mű, illetve más szellemei alkotás - grafikai megoldás, grafika, honlap szerkezete, a honlapon elérhető információ, adatfeldolgozási elv, stb. - szerzői jogi jogosultja, vagy a feljogosított felhasználója a Szolgáltató.

6.2. A weboldalt alkotó és a weboldalon elérhető szerzői jog által védett szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen formában nem használhatók fel, nem hasznosíthatók, sokszorosíthatóak vagy tárolhatóak.

6.3 Abban az esetben, ha az AVADOO webáruházban található tartalom, vagy a tartalom bizonyos eleme, illetve az oldalról hivatkozásokon keresztül elérhető tartalmak valószínűsíthetően a szerzői jog előírásaiba ütköznek, kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal az ügyfélszolgálaton!

A jelzett tartalom megvizsgálását követően haladéktalanul eltávolítjuk a sértő tartalmat illetve lekapcsoljuk a sértő tartalomra mutató linkeket.

7. Egyebek

7.1 Az AVADOO webáruházában való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

7.2 A szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely az AVADOO webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be. A látogató felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Egyedül a vásárló felelős az AVADOO webáruházához való kapcsolódásáért és az AVADOO áruház weboldalán történő vásárlásért. Az üzemeltető nem vonható felelősségre vis maior esetén. Vis maiornak kell tekinteni különösen az internetes hálózatban bekövetkezett olyan hibákat, amelyek megakadályozzák az AVADOO webáruház akadálytalan működését és a weboldalon történő vásárlást, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben az Interneten küldött és fogadott adat elveszik. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

7.3 Abban az esetben, ha a látogató bármilyen formában megsérti a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt szabályokat, akkor az üzemeltető szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a vevő megrendelését, törölheti profilját és visszautasíthatja vásárlási szándékát.

7.4 az AVADOO webáruház ezúton tájékoztatja vevőit, hogy adataikat a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Adataikat harmadik félnek nem adja át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor harmadik fél az AVADOO webáruház alvállalkozójaként közreműködik. Az alvállalkozók a webáruház által átadott személyes adatokat a megrendelés zökkenőmentes lebonyolíthatóságán és a megrendelés bizonyíthatóságán túl semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további jogi, vagy természetes személyeknek átadni. Az adatok kezelésekor a mindenkor hatályos Adatvédelmi Törvénynek, a webáruház Adatvédelmi elveinek megfelelően jár el webáruház üzemeltetője.

7.5 A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben ez nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek a Győri Városi Bíróság joghatóságát kötik ki.

7.6 A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

Bük, 2017. szeptember 30.

PDF letöltés